Wednesday, September 19, 2012

Destinasi Pilihan..

Selama ini aku berangan nk wat skuba diving or snorkeling ataupn g tgk je pon jadi la kt pulau2 yang menarik di sekitar tanah air ku ini..Tp, shame on me..aku tak pernah g pulau melainkan pulau indah-Klang,pulau pinang,pulau langkawi (tu pon mase rombongan)..niat di hati tu mmg ade..ape kan daya tangan x smpi...On the other side, my wife dh pegi byk pulau2 n sungguh jeles aku tgk gmbr dia beraksi ganas di pulau-pulau yang beliau dh pegi..maksud aku ganas tu bkn aksi ala2 superhero yang sedang beraksi dgn penjahat di bumi ini..tp,aksi yang sungguh mengujakan pada sape2 yang belom pegi ke pulau2 mcm aku ni ha!!  hummmm...nangis jp. baru-baru ini, sedang asyik membaca.. well, kind of rajin membaca plak lately then,aku terbaca sebuah artikel sambil mata aku bling-bling melihat keindahan tempat peranginan yang di ceritakan didlm artikel tersebut.tahap terkeluar darah ikut idung la..iaitu di Papua..Pulau Raja Ampat...

Pulau Raja Ampat mendapat nama dari seorang wanita yang menemukan tujuh telur.Empat butir diantaranya menetas menjadi empat org pangeran yang berpisah dan masing2 menjadi raja yg berkuasa di Waigeo,Salawati, Misool Timur n Misool Barat n mean while the other 3 being a ghost,woman n rock..the hell wif this!! it's just a myth uolls... Neway, fokus aku pada pulau yang di kenali sebagai Misool..Ade resort yg disitu yang diperbuat daripada kayu hanyut n bukan kayu yg dibeli di kedai Ah Heng or kayu yang di balak secara haram..fuhhhh..Nak g Pulau ni kena kumpul duit byk2 kerana pakej utk seorang selama 7mlm ialah sekitar 1,900 pound!!..Please google or klik here for more details. n aku curi gmbr dari google..



Kat sini t aku akan jln pki boxer x pki bj..

maybe akan ade minah saleh mandi, so u need a place to hide anyway

aku akan mencipta rekod dgn berenang dr pulau ke pulau berhampiran.

maybe akan ade binatang 'tungau' di sini..hummm..

better view,if there were me in scuba suite..

OK..tmpt bersantai smbil cuci2 mata


The caption on every picture is totally tahi..neway, aku akan pastikan aku ke Pulau ni suatu hari nnt..maybe lepas g Haji la..rukun islam tetap kena jage beb..hehehe...

No comments:

Post a Comment