Monday, July 18, 2011

Arround my table

Salam all......hari ini hari isnin dan kebosanan aku ke tahap cipan di alam barzakh..walaupun aku tak berapa pasti yang wujudnya cipan di alam barzakh, tp, maybe wujud sebab semua makhluk pasti akan berkumpul di sana...disebabkan itu, aku pon mengambil initiatif bagi mengisi kekosongan waktu dgn snap gmbr2 disekitar meja aku di opis ini...so, kalau korang pon bosan tahap cipan jugak, boleh la join the club..sila bosan kan diri anda dgn melihat gambar2 aku..dan utk 'aku' di masa hadapan, hari ini hari bosan ko...

Web Camp

 Cop Rasmi


   head Fon utk layan lagu dan bagi mengelakkan aku kantoi menontong movie ketika bertugas

 Selipar jambanku

 Carta Organisasi unit ku

Frame dinding

 Nes Tarik ni mmg sesuai di minum ketika aku tgh tension wat keja..mai secawenn

 Kad Staf..aku tak penah pki pon

 memo2 penting ku tampalkan di CPU

 bos...sy nk prosesor i-5 boleh tak? core 2 duo ni dh lame laaaa...hehe

 Koleksi plastik gula2

 Idaman ku...ducati diavel..

 buku nota

 cawan rasmi ku ketika di opis...sipa punya pon aku tak tau.rembat kat pentry

 calculator amat la penting utk ku kira claim2 dan elaun aku bagi tidak di tipu oleh majikan








No comments:

Post a Comment